INI FOTO TERKINI PELAJAR YANG DI TAMPAR USTAZAH

No Comments


BAGAI tiada kesudahan, seorang lagi guru hari ini tampil membuat penafian atas tuduhan seorang pelajar perempuan di SMK Batu Gajah, Kelantan telah ditampar gara-gara mencukur kening.

Penafian oleh guru tersebut yang menggunakan akaun Asiah Nana di laman Facebook, dilakukan dalam satu muat turun komen yang jelas menyatakan bahawa insiden itu berlaku bukan kerana kes cukur kening tetapi gara-gara pelajar terbabit memakai baju dan seluar ketat ke sekolah.


Kaitan: ‘Terima Kasih Ustazah Kerana Tampar Kepala Anak Saya’

Baca: Pelajar Ditampar Guru Pernah Cedera Jatuh Bilik Air

Juga: Kakak Nursyahida Jawab Isu Kening, Gambar ‘Lama’ Di Wad


“Di hadapan ramai pelajar, depan guru-guru disiplin lelaki dan pengetua sendiri, dah la pakai baju ketat seluar ketat, bila cikgu tengking… menengking cikgu, menjawab mulut, kita tegur kes seluar baju ketat, balik cerita dekat ayah cikgu marah pasal cukur kening, itu manusia normal ke?
Sepupu kepada pelajar tersebut memuatnaik beberapa keping gambar menunjukkan pelajar tersebut mendapatkan rawatan di sebuah hospital di sana. Bapa kepada pelajar itu juga menerusi facebook berkata tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan yang sewajarnya.

back to top